Wijn en Whisky
Image default
Aanbiedingen

Promotiemethoden voor digitale marketing

Effectieve methoden om digitale marketing te promoten

Het internetgebruik, zowel op desktopcomputers als op mobiele apparaten, is de afgelopen tien jaar enorm gegroeid. In de afgelopen maanden hebben mensen hun elektronische apparaten gebruikt als een venster op de wereld, met een unieke zakelijke kans. Experts van de Forbes Council of Agencies delen de technieken die hun bedrijven gebruiken om een ​​aanzienlijke online impact op hun doelgroepen te genereren.

1) Markeer actieve verkoopkanalen

Zonder het voor de hand liggende te noemen (“dit zijn onzekere tijden”, “de pandemie is een wereldwijd probleem”, enz.), Is het belangrijk voor consumenten om te weten of uw bedrijf nog steeds aan hun behoeften kan voldoen. Concentreer u op bestaande verkoopkanalen en zorg ervoor dat u al uw online berichten controleert om er zeker van te zijn dat klanten ze zien.

2) Zorg ervoor dat uw inhoud het verdient om te worden gepubliceerd

Het is belangrijk dat de marketing van een bedrijf opvalt, zodat mensen er aandacht aan besteden in een tijdperk van overbelasting van digitale advertenties. Zorg ervoor dat uw inhoud opmerkelijk is, zodat deze zich organisch verspreidt en gedenkwaardig is.

3) Bekijk het publiek van dichterbij

Digitale en mobiele marketing zijn de afgelopen maanden snel gegroeid. Kijk goed naar uw publiek – de meesten werken nu vanuit huis en zijn voor het grootste deel weg van vrienden en familie. De winnaars van vandaag zijn degenen die tijdens deze pandemie niet alleen contextueel relevante inhoud creëren, maar zich ook behendig aanpassen aan het sentiment van het publiek.

4) Makkelijk te vinden

Meer dan 50% van de zoekopdrachten in 2020 wordt gedaan met spraakopdrachten. Het is niet alleen belangrijk om de inhoud van uw website te optimaliseren voor gesproken zoekopdrachten, maar ook om voortdurend trefwoorden te controleren en te beheren.

5) Empowerment van de digitale goeroe

De regels van digitale marketing zijn al jaren niet veranderd, hoewel nieuwe technologieën en technieken blijven opduiken. Ik stel voor om in uw bedrijf iemand te zoeken die kennis heeft van en gepassioneerd is door digitale technologie en die uw bedrijf op innovatieve manieren kan promoten.

6)Analyse van gebruikersgedrag

Een gebruikersgerichte marketingaanpak is de weg naar succes op lange termijn. Dit vereist een analyse van het gebruikersgedrag op uw website en landingspagina’s. Tools zoals Google Analytics en Crazy Egg kunnen feitelijke gegevens verstrekken over belangrijke statistieken van gebruikersgedrag. U kunt deze gegevens gebruiken om uw campagnes aan te passen voor betere resultaten.

7) Gedraag je als een persoon, niet als een merk

Wil je social media onder de knie krijgen? Zoek inspiratie bij beroemdheden, niet bij merkgenoten. De digitale omgeving vraagt ​​om een ​​bijzondere toon en aanpak. De meest succesvolle merken in de sociale arena hebben het gevoel dat ze een mens achter zich hebben.

8) Focus op Conversational Marketing

Met chatbots van Facebook Messenger kunnen merken zinvolle relaties met hun consumenten opbouwen. Door de flexibiliteit van chatbots kunnen berichten worden gepersonaliseerd en kunnen gebruikers er op een leuke, eenvoudige en nuttige manier mee communiceren.

9) Gebruik omnichannelmarketing

Omdat consumenten meer tijd online doorbrengen, evolueert online marketing. We krijgen allemaal meer display-advertenties, advertenties verschijnen op onze sociale netwerken, ook in e-mail. Voeg mailinglijsten toe aan uw marketingstrategie. Profiteer van de informatie die consumenten op uw digitale kanalen hebben getoond.

10)Leer van een expert

Digitale marketing is geen gemakkelijke oplossing. Zoek een expert in het veld met een specifiek doel – of het nu gaat om verbinding maken met uw huidige team of om training te geven.

11) Gebruik de mailinglijst

Hoe eenvoudig het ook klinkt, een goedgeschreven e-mail kan u onderscheiden van de concurrentie. Het potentieel van e-mail wordt onderbenut. De meeste nieuwsbrieven zijn slechts nieuws. Het creëren van een nieuwsbrief in lijn met de stem van een merk heeft persoonlijkheid, wat buitengewoon effectief kan zijn.

12) Deel uw sociale verantwoordelijkheden

Door op sociale media te delen wat u voor de gemeenschap doet, kunt u uw inhoud uitbreiden. Als u voedsel levert aan een plaatselijk ziekenhuis of opvangcentrum, laat uw klanten dan weten dat u bereid bent uw geld aan de gemeenschap te doneren.

13) Verhoog de snelheid van uw site

Ondanks veel voorkomende misvattingen, is sitesnelheid niet alleen belangrijk voor SEO. Het is ook direct gerelateerd aan de conversieratio’s. Het verbeteren van de snelheid van de website zal ongetwijfeld de conversies op alle kanalen verbeteren, inclusief betaalde media.

14) Gebruik versnelde mobiele pagina’s

Als u geen AMP (Accelerated Mobile Pages) voor uw website heeft, is de kans veel kleiner dat u op mobiele apparaten in de zoekresultaten van Google terechtkomt. Er heeft het afgelopen decennium een ​​enorme verschuiving naar mobiel plaatsgevonden, dus dit is een investering in de toekomst van uw digitale activa.

15) Werk uw site regelmatig bij

Een van de manieren waarop bedrijven hun digitale marketing kunnen verbeteren, is door hun website bij te werken. Door uw site mobiel te houden en uw bestemmingspagina regelmatig bij te werken, kunt u het aantal conversies en online verkopen verhogen.

16)Test alles in een mobiele omgeving

Een van de belangrijkste dingen die u kunt doen om succes te garanderen, is het hebben van een testplatform.

 

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

webdesign belgie

webdeveloper

https://webdevelopmentapp.com/nl/